alma-rohdin

Alla inlägg under april 2013

Av Alma Rohdin - 25 april 2013 21:25

Ja, ska vi börja med igår då.. Tog spruta mot livmordhalscanser och idag så har vi florat (stav) våra tänder och dom blev ROSA! :o sen på franskan så spräckte jag min mobil.. Sen har vi Nationella prov i engelska.. Och sen marknad :D det kommer bilder på marknaden imon ;) men vi hörs!

Av Alma Rohdin - 25 april 2013 21:25

Ja, ska vi börja med igår då.. Tog spruta mot livmordhalscanser och idag så har vi florat (stav) våra tänder och dom blev ROSA! :o sen på franskan så spräckte jag min mobil.. Sen har vi Nationella prov i engelska.. Och sen marknad :D det kommer bilder på marknaden imon ;) men vi hörs!

Av Alma Rohdin - 22 april 2013 14:14

Nu ska vi ha Franska och sen Engelska. Det är rätt chill både på engelskan och franskan! Vi ska kolla på film på engelskan och på franskan vet jag inte.. Vi har nyss kommit från matten.. Men ja sista lektionerna!! :D ha det gött!!

Av Alma Rohdin - 21 april 2013 20:54

Hej hopp alla glada! Idag har det varit en UNDEBAR dag!! Varmt som bara den och fotbollsträning! Efter det så kom Nikitas familj och grillade! Mums! Sen åkte vi hem till henne och kollade på Pronomalm A nånting.. Vi åkte till stora lekparken tills nu. Här är en bild eller två! ;)

Av Alma Rohdin - 17 april 2013 22:48

Tjo! Idag har det varit en vanlig dag och den var ju lika tråkig som alltid! ?Men jag har vart med Louise och Rikard idag! Sen har jag haft "orkester" med "kammarorkestern" *tråkigt* men typ så har min "dag" sett ut. Imon så har vi franska och idrott (då ska vi bada! :D) & värsta feta rasten asså! ? imon lägger jag upp planer inför fredag och lördag! ? Men ni får ha det så bra så syns vi! Puss!?

Av Alma Rohdin - 16 april 2013 22:43

Sent inlägg idag igen men det är tufft för vi ska göra 36 nationellaprov under våren.. Så det blir nog inte så många inlägg men jag ska försöka! Uhm, ja har vart med Clara idag och haft uv! På lördag ska jag & Jossan till A6 :D ? men god natt!

Av Alma Rohdin - 14 april 2013 21:59

Ja, då var vi här igen! Att jag inte la upp nåt på bloggen! O när jag sa ATG jag lovade.. Men lite snabbt om dagen! Tränat fotboll
Svartåparken
Nikita & Lina
Imon:
Jossan
Skola. :(
Men ja det va typ allt idag! Men gonatt!

Av Alma Rohdin - 13 april 2013 12:28

Har inte gjort nåt inlägg på länge men det kommer upp nåt idag jag LOVAR!! O denna gången håller jag det för förra gången så kunde jag inte... :( men jag bjuder på en oseriös bild sålänge!

Presentation


Hej!
Jag är ny här så det kanske inte händer så mycket i början men jag ska ändå försöka blogga varje dag! Om ni har nån fråga så bara fråga på! Jag älskar att svara på frågor!! Hoppas att ni kommer gilla min blogg!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards