alma-rohdin

Alla inlägg under mars 2013

Av Alma Rohdin - 29 mars 2013 22:40

Hej och förlåt att jag inte lagt upp nåt på två dagar!! Men jag har inte kunnat helt enkelt.. Men jag har vart på Dollar$tore idag med Jossan och köpt ett mobilskal. Vi åt på kinaresturang sen.. Sen gick jag ner till mormor och morfar för att hälsa på min kusin som kommit hem från Helsingborg! Vi letade påskägg och satte igång deras nya IPad ! Ja men imon ska vi till stan så det kommer nog upp något imon men.. Ja det var allt! Sovgott! <3

Av Alma Rohdin - 26 mars 2013 19:42

hejhej!   jag hade tänkt och ha en frågestund på bloggen så skriv frågor i kommentars fältet eller skicka till mig på kik! jag tror dock inte att det kommer komma upp på bloggen utan på videofyme som ni kan följa mig på! fråga på nu så får ni svar så fort jag har fått några frågor!! kik: aalmarohdiin videofyme: almarohdin

ha det gött så ses vi imon!!  

Av Alma Rohdin - 26 mars 2013 17:52

Ja, då var det dax igen för utvecklinhssamtal! Jag ska gå om 10min så ja.. Det börjar vid 6 och håller på en halvtimme.. Så jag missar en kvart av UV, så men ja nu ska jag gå så ha det gött!

Av Alma Rohdin - 25 mars 2013 17:58

Ja idag är det måndag igenoch som vanligt, dubbelpass i NO! Och andra tråkiga lektioner.. Har vart med Jossan idag och vi gjorde en trailer som blev grym!! Men det va typ allt jag ville säga så hejdå!! <3

Av Alma Rohdin - 24 mars 2013 21:42

Idag är det söndag och jag har varit med Lovisa! Det va najs, vi tog kort och gjorde trailers på iMovie i sånt. Sen vid halv 4 så hade jag fotbollsträning, och det va bra! Men nu ska jag sova och inte längta tills imon för då är det måndag igen.. :/ Gonatt <3

Av Alma Rohdin - 23 mars 2013 22:42

Lite sent ute men har varit med Wilma idag! Det va kul! Så ja här kommer ett collage med några bilder från idag..

Av Alma Rohdin - 23 mars 2013 21:37

Hej! Ni har väll inte glömt EARTHHOUR ?! Det har inte jag iallafall ! Men det var väll allt jag ville säga. Detta inlägg skriver jag med godispapper på fingrarna.. ;)

Av Alma Rohdin - 23 mars 2013 10:18

Hej! Ledsen att jag inte la upp nåt inlägg på bloggen igår.. Men jag hann eller snarare orkade inte igår.. Men vi va på afterwork på J3köket! Det va najs! Men ja jag har nyss vaknat och jag kanske ska va med Wilma idag :) men det va allt jag ville säga så vi ses!
Oh! Glöm inte Earthhour ikväll!

Presentation


Hej!
Jag är ny här så det kanske inte händer så mycket i början men jag ska ändå försöka blogga varje dag! Om ni har nån fråga så bara fråga på! Jag älskar att svara på frågor!! Hoppas att ni kommer gilla min blogg!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards